חריטה בלייזר על תגי שם ממתכת

חריטה בלייזר - תגי שם
תגי שם

חריטה בלייזר על תגי שם מתכת

כיום, תגי שם רבים לעסקים מיוצרים על ידי חריטה בלייזר.
שיטה זו מאפשרת לייצר מגוון מוצרים משלימים לעסקים. פעמים רבות חברות זקוקות למוצרים שונים שטכניקת החריטה בלייזר מתאימה במיוחד עבורם. בין אם מדובר על שילוט, יצירת מוצרים ממותגים, יצירת תגים לעובדים וכן הלאה, לבצע חריטה עם קרן לייזר היא טכניקה יעילה ומוצלחת במיוחד.

ניתן לחרוט עם קרן לייזר על חומרים רבים. כמובן שלכל חומר גלם יש את המאפיינים שלו, אותם צריכים להגדיר בתוכנה הממוחשבת שמפעילה את המכונה, אך כאשר מדובר בבעלי מקצוע מיומנים ומנוסים, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים  שכל עבודה עם כל חומר, תצא מוצלחת, ללא פגם או בלאי, וללא טעויות.

החומרים הנפוצים לייצור תגי שמות הם מתכות שונות ופלסטיק, אך ברמת העיקרון כפי שניתן לבצע חריטה באמצעות קרן לייזר על גבי מוצרים שונים העשויים זכוכית, עץ, אקריל, בד ואפילו קרמיקה, כך ניתן להכין מחומרים אלו גם תגים ושלטים, אף על פי שלרוב אלו מיוצרים ממתכת או מפלסטיק.
אם אתם מספיק יצירתיים כדי לבחור בתגים העשויים עץ, זה בהחלט ישים.

אין סוף לאפשרויות השימוש בלייזר, כך שעבור בעלי עסקים וכן יצרנים פרטיים, מדובר בטכניקה רלוונטית ומשתלמת במיוחד.
לשימוש בלייזר אין מתחרים מבחינת יעילות, מהירות, עבודה נקייה ומדויקת.

תגי שם לעובדים – מה חשוב לדעת על תהליך חריטה בלייזר

ניתן לייצר תגי שמות בכמה אופנים, ומכמה חומרי גלם. ישנם תגים העשויים מתכת וישנם תגים העשויים פלסטיק.
ישנם תגי שם המחוברים למחזיק תג ויש כאלה המגיעים עם סיכה, לענידה על דש החולצה.

את השם, התפקיד, או לוגו העסק/ המותג, ניתן לחרוט על גבי התג בלייזר, או להדפיס תגי שם בסובלימציה.
ניתן לשלב כמה טכניקות ייצור על מנת להכין את התגים, מלבד חריטה בלייזר, אפשר להוסיף גם תמונה של העובד או של המשתתף בכנס. כמו בכל תחום אחר, גם כאשר מחפשים שירותי ייצור בלייזר, יש לפנות אך ורק לגורם מקצועי, מיומן בתחום ובעל ניסיון. עבודת חריטה על ידי לייזר שלא נעשית כראוי תייצר מוצר פגום ואין איך לברוח מזה.

חריטה שנעשית באופן לא מקצועי, יכולה להוביל לתוצר עם גרידים ושטח פנים למוצר שהוא לא בגימור חלק, לא כך אמור להתקבל פריט שעבר חריטה באמצעות קרן לייזר, הדיוק והניקיון המאפיינים את העבודות בדרך כלל ייעדרו במצבים כאלה. כמו כן, עבודה לא מקצועית שתגרום לתוצר פגום, יכולה להתבטא גם אם קרן הלייזר לא מכוונת לעצמה הנכונה. יש לציין, במקרים שעוצמת הלייזר לא מתאימה, שולי המוצר עלולים לקבל צריבה ולשנות את הצבע שלהם, כך שייווצרו פערי צבע לא רצויים.

תגי שם לעובדים יעשו לכם שירות נהדר בעסק

תגים זה דבר הכרחי לכל עסק שמחזיק בעובדים המעניקים שירות פרונטלי.
אם העסק שלכם נותן שירותים ללקוחות במקום תוכלו להפיק תועלת רבה מכך שהעובדים יענדו תגי שמות. תגי שם יכולים להיות עשויים ממתכת או מפלסטיק, ולא משנה מאיזה חומר הם עשויים, התגים ישוו לעובדים שלכם,ולעסק שלכם כמובן, מראה מקצועי יותר. יחד עם זאת, יש לציין כי תגים ממתכת הם עמידים יותר ופופולריים יותר. אם לקוח ניגש לנציג שירות או איש מכירות, תג שם יעודד אותו לפנות אליו, ויסייע לנציג ליצור שיח עם הלקוח ולפתח את תהליך המכירה.
בנוסף לכך, חברות כבר הבינו מזמן את הערך העסקי החשוב שיש להשתתפות בכנסים וכן בסדנאות מקצועיות תוך מערכתיות לעובדים .

במרבית הכנסים ו הסדנאות המקצועיות, מבקשים מהמשתתפים בכנס לענוד תגי שמות, וגם אם המשתתפים לא מקבלים תגים,
הנציגים והמציגים בכנס ונציגיו לוודאי יענדו תגי זיהוי. בשורה התחתונה, תגי זיהוי עוזרים להתנהלות סדורה.

מעוניינים להזמין תגי שם איכותיים? לחצו כאן